Konstig snubbe

Igår var jag och syrran till videoaffären för att hyra film. När vi kommer fram till kassan utbrister kassören "Har pojken kommit?". "Va?" svarar jag och är extremt undrande. "Jaa, du skulle ju föda barn alldeles nyligen, hur gick det? blev det en pojke?". Jag svarar "Nej du, där har du nog fått det om bakfoten eller förväxlat mig med någon annan, jag har inte fött någon pojke". "Jo men det är ju du som var här för några veckor sedan, höggravid och skulle föda en liten son". "Nej, svarar jag, det kan du vara helt säker på - jag har inte fött någon unge, men jag kan berätta att jag har en bäbis i magen nu". Kön börjar bli längre, kassören stannar upp och pillar sig i huvudet "Men jag är helt säker på att det var du!!!!!" "NEJ!" svarar jag och blir allt mer frustrerad att han inte kan rappa på. Kön blir längre och längre och han snackar bara en jävla massa skit. "Ja men då får jag säga grattis då! Vet ni vilket kön det ska bli?" Jag svarar "Nej det vet vi inte". Hans kollega börjar flina och verkar tycka att han är något konstig. Han tittar åter igen på mig och nu är kön något längre - "Men du det är ju du som var här för någon vecka sedan och jag kommenterade att du är så rik och så har du väl en silvrig grå bil". "NEJ!" svarar jag, "det var inte jag, det var någon annan". Att han aldrig kunde förstå att han hade misstagit sig om person. När jag gick därifrån såg han häpnad ut och jag tror faktiskt fortfarande han tror att jag är kvinnan som födde en liten pojke för någon vecka sedan, även fast jag fastslog att det faktiskt inte var jag!!!! Fattar ni vilken pinsam situation!!!

När jag och syrran gick därifrån flinade vi och tyckte att vi hade hamnat i en jäkligt konstig situation, men Isabelle sa "Nu tror jag att du kommer få en pojke... det där betydde något". Ja kanske är det så... :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haahahaha! Jaa han bara babblade på =D weard guy ;)

haha!!! Men det där var ett tecken på att det kommer bli en pojke ;D vi får vänta och se!



Tack för igår och idag, hade det great! ;D pussi pussi<3

2009-08-05 @ 20:47:19
URL: http://isabellehed.blogg.se/
Postat av: Mamsi

Hej älskling!

Ja, man kan verkligen undra.

Hälsa Lars!

Kram från mamma

2009-08-05 @ 21:52:35
Postat av: Maja

Ja det va verkligen en märklig snubbe, men jag håller med Isabelle, det där betyder säkert något, kanske blir det en pojke allfall men enligt min magkänsla får du en flicka. När skulle ni kolla upp vilket kön barnet har?

Kram

2009-08-05 @ 23:38:34
URL: http://amhd.bloggagratis.se
Postat av: Majsan

Det beräknade ultraljudet är 3:e september... Tiden bara rusar iväg. Snart är det liksom dags! Då ska vi ta reda på könet. Allt blir mycket enklare då... om vi vet redan innan om det är flicka/pojke. Man kan liksom planera på ett annat sätt! Kram

2009-08-06 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0