Mys mys mys...

Jag bara längtar sååå mycket till ultraljudet på torsdag. Då kommer vi äntligen få reda på om det är en pojke eller flicka. Min egen instinkt säger att det är en liten pojkfilur i magen, men det kan ju vara tvärtom. I så fall en väldigt lugn pojke, som inte gett ifrån sig en spark än. Verkar bara sova och sova... Eftersom det är så lugnt i magen kan det ju vara en flicka, men men... Vi får se! Ser fram emot torsdag.

Veckan som kommer är annars rätt uppbokad. På tisdag ska jag träffa favvis-Emelie och på onsdag ska jag träffa Sonia som också e gravid, och som jag träffade senast i 9:an. Ska bli sååååå mysigt!!!!

Vi hörs snart igen och nästa gång kanske det rentutav kommer en bild... ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det så? Att flickor är lugnare i magen?

2009-08-30 @ 20:52:41
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: izzie

Haha åhh! ;D <33

2009-08-31 @ 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0