Tungt...

Brösten är tunga nu... Och jag börjar bli förkyld! Host host! Igår kväll fick jag jätteont i magen varje gång jag hostade... Men men, det ger sig nog.

Idag passerade jag 18 veckor. Igår kändes det som små sparkar i magen, det var som ngt tryckte på ett och samma ställe flera gånger. Men jag undrar om det var bebben...

Tiden bara går och går, och snart har det gått hela 5 månader! :) På torsdag, om fem dagar, är det UL och vi längtar så! Ska ta reda på om det blir en pojke eller flicka... ;)

Ska på bröllop om några veckor, det gäller att hitta en klänning.

Ngn gravid som har tips på var man kan hitta fina festklänningar?? H&M är ju supertråkigt...

/// M

Kommentarer
Postat av: Izzie

Hej:D



ska försöka hitta klänning på internet ! kram kram kram ! <3 ;D

2009-08-30 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0