Vecka 17

Passerade vecka 17 igår. Tiden går så fort!!! Mår fortfarande väldigt bra. Humöret är på topp mestadels av tiden och livet bara flyter på ...  Längtar till ultraljudet som är den tredje september. Förra helgen fick jag besvär i ryggen på så sätt att det totalt låste sig i ryggslutet och kändes som knivar i stjärten när jag gick några steg. Lars fick hålla i mig när jag gick på toaletten, haltade hela kvällen och morgonen därpå. Det kom så blixtsnabbt, som från en klar himmel, det här. Och det gjorde så ont. Morgonen därpå var det lika jobbigt, gjorde ont. Och det var ju måndag! Och måndagar innebär ju jobb. Jag tänkte att jag absolut inte kan sjukskriva mig och pallrade mig till jobbet och hade ont större delen av dagen. Mitt arbete som sjuksköterska innebär mycket gå gå gå i långa korridorer. Det som var bra var att jag på måndageftermiddagen inte hade ont längre. Kanske gjorde det gott att jag gick till jobbet! Efter det har jag inte haft några besvär. Hoppas för guds skull att besväret inte kommer tillbaks...

Ikväll åt vi på en alldeles underbar restaurang på Söder, Söderkisen, hette restaurangen. Det var mamma och pappa som bjöd ut familjen. Supermysigt, var det!!! Jag åt oxfilémedaljonger, med bearnaise sås och potatisgratäng. Färska kokta grönsaker. Det var hur gott som helst!!

På bilden ser ni mig i vecka 17. Magen putar, men det syns naturligtvis mer när jag är naken....

Kommentarer
Postat av: Izzie

Hej Michis! :)



Gud vad kul att du har lagt ut en bild på dig ! :) Jättefin. Din mage blir bara större och större! =D



Vi hade det jättetrevligt på resturangen ! ;D

och tänka sig...



... nästa torsdag blir det erat ultraljud då ni får veta könet ! :D kramis kramis bananis ! ;)

PS. Hälsa! :P

2009-08-24 @ 15:58:28
Postat av: Majsan

Hej sötis,

Ja visst... Alla på jobbet sa idag att - gud vad magen har vuxit på bara en vecka!



Tack för igår, det var supergott, verkligen!!!!!



Längtar till nästa tors... Vet inte vad jag tror att det blir.... En flicka... eller pojke... Ingen aning.

PUSSAR!

2009-08-24 @ 16:53:22
Postat av: Anonym

2009-08-24 @ 21:59:29
Postat av: mamma

Hej älskling

ja det var riktigt gott. Vad kul att du lägger ut bilder. Roligt att du kom och hälsa på i dag. Puss och kram från mamma

2009-08-24 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0