GOD JUL !

Mysigt med jul, alltid lika mysigt. Trevligt sällskap och så den fantastiskt ljuvliga maten! Det närmar sig - imorgon är det dags... Älskar att öppna klappar och älskar att se allas reaktioner när de öppnar sina! Min älskling har lagt ett stort rosa paket här i sovrummet. Eftersom våra julsockor fortfarande är nedstoppade i flyttkartonger har han satt sin vanliga strumpa på paketet. Haha vilken kille! Lite juligt blev det iaf... :)

Jag mår ganska bra, det är bäckenet som är problemet. De senaste dagarna har jag visserligen promenerat ganska mycket så det är väl därför jag har extra mycket ont antar jag. Har ont vid nästan varje rörelse, den enda gången som jag inte har ont är när jag ligger ner... Kanske får skaffa kryckor snart?! Skönt att det är så kort tid kvar. Igår trodde jag allvarligt att hon skulle ploppa ut. Hade sååå mycket sammandragningar och hon var helt vild i magen. Idag har hon också varit vild, men har haft mindre sammandragningar. Vi var på vår andra förlossningsförberedande kurs igår kväll, och måste erkänna att vi får mycket mycket bra information inför förlossningen även fast hon föreläsaren är himlans tråkig och monoton i sitt tonläge...

Har varit hem till mamma och pappa. Granen i år blev pricken över i:t! Det var längesen jag såg en så vacker julgran. Den är pyntad med vita, grå kulor och vita och silvriga rosetter. Hör hur vackert det låter!!!! Smakade mammas hemgjorda julköttbullar idag och de smakade ljuvligt. Likaså knäcken. Ikväll blir det kanske, som varje år, provsmak på mammas griljerade skinka som alltid smakar lika gott!!!! Ohhhh I love it! Har köpt en superfin svart klänning att ha på mig imorgon tillsammans med snygga strumbyxor och höga strumpor ovanpå det... Ni får se kort på alltihop sen!

GOD JUL!!!


Kommentarer
Postat av: Laban

Var är korten?

2009-12-30 @ 10:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0