Inredning

Oj vilka humörsvängningar. Känner mig gladare idag och det känns bra. Sov 12 timmar inatt, antar att jag behövde massa sömn...

Sitter och planerar hur inredningen i barnrummet skall bli. Snart är sovrummen färdigrenoverade och det känns underbart. Rummen är nu helvita; vita väggar, vita golv. Riktiga "ljusrum", så om det är någon som känner sig nedstämd någon dag är det bara att komma och sätta sig i rummen så blir man direkt glad. Hihi.

Bebberummet kommer vara fyllt med massor av prinsessgrejer. Har kollat ut dessa saker som jag vill ha:




Denna "leksaksback" eller förvaringsbox kan man beställa på www.jamaprodukter.se . Där kan man välja vad det skall målas för figurer på boxen. Denna balettdansös var söt, men man kan även välja att få en prinsessbild eller krona på. Det som är bra är att denna back passar i följande Expedithylla från Ikea:


Hyllan "Expedit" från Ikea (syns ovan) tycker jag skulle passa kanon i bebisrummet där man kan förvara alla bebisleksaker och gosedjur.



Denna fotoram från www.svenskabarnrum.se är ju hur gullig som helst!





Denna boklist är ju jättesöt och finns också att köpa på www.svenskabarnrum.se. Funderar på att köpa den.




Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att höra att du är gladare idag :)

2009-12-05 @ 17:55:06
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vad roligt att inreda ett rum sådär med massa söta och fina saker!

2009-12-05 @ 20:09:14
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej

Ja, vad skönt att höra att du är gladare idag. Du behövde säkert sömnen.

Maten som du lagade smakade toppen, mums.

Vilka fina saker ni planerar köpa till rummet, verkligen gulligt.

Puss Puss

2009-12-06 @ 19:10:07
Postat av: Anonym

fiiiint<3

2009-12-07 @ 16:38:29
Postat av: sonia

När jag såg denna tänkte jag på dig! Så fin i rosa! http://www.systerlycklig.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=127

2009-12-09 @ 12:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0