Lite uppdatering

Har både igår och idag varit obeskrivligt trött. Har inga krafter, orkade knappt resa mig från sängen imorse. Till slut sparkade jag mig själv i rumpan och tog mig upp, mamma ville bjuda mig på lunch. Vi åkte till Täby C, åt tillsammans och letade julklappar. Supermysigt!!! 

Tog ett bltr på mig själv på förmiddagen, som visade 85/45 mmHg, tog det vid upprepade tillfällen och fick samma resultat. Jobbigt. Har varit illamående, har varit otroligt andfådd och flåsig, haft hjärtklappning och haft ont i benen senaste dagarna men värre idag. Typ som växtvärk, ganska obehagligt faktiskt. Ska till barnmorskan nu på eftermiddagen så vi får se vad hon säger. Jag misstänker att mitt Hb är lågt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0