Nedstämd

Livet är bra härligt! Det finns så många lyckliga ögonblick att njuta av... Och detta är ett - att vara gravid måste vara den underbaraste känsla som finns. Att ha en familj som lyssnar, förstår och alltid finns där är så underbart!! Men som alla vet går ju humöret upp och ner, har dock känt mig på topphumör under hela graviditeten. Idag är en dag när jag känner mig nedstämd... Gråten finns där och tårarna bara kommer ... Och varför gråter jag ? Inte vet jag, kanske hormonerna? När jag blir ledsen går jag in i mig själv och sluter in mig i min bubbla, släpper inte in någon. Någon försöker närma sig och jag stöter ifrån... Jag känner mig elak och dum. Men det är väl ok och ganska normalt att humöret ibland är nere?! Känner mig konstig, som mitt i allt det underbara känner så här. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: SARA

Jag tror alla går igenom såna dagar!

smek magen, det utsöndrar endorfiner!



kram

2009-12-05 @ 10:21:27
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!

Det hör till, hormonerna hoppar och far i din kropp.

Vilken tur att du känner dig bättre idag.

Vi finns här alltid för dig....och Lars förstås

puss och kram

2009-12-06 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0