Tack !

Hade ett supermysigt julfirande. Först var vi ute i Sotter i Lars hemtrakter och på eftermiddagen rullade vi hem till min familj i Täby där vi fortsatte firandet. Det var supermysigt, åt gott och öppnade alla klappar som jag blev så nöjd över. Det roligaste av allt är att se alla andra öppna sina klappar tycker jag... Isabelle blev supernöjd och det gjorde mig glad! Jag fick bland annat en Macbook och är väldigt nöjd! Tack så mycket för alla fina klappar mina älsklingar.

Senaste dagarna har mina fötter och anklar svullnat på sig rejält. Mina annars spinkiga skelettfötter ser ut som elefantfötter. De är tunga som bly. Den här svullnaden och vätskeansamlingen gör dessutom att jag har väldigt ont i fötterna. Ska till barnmorskan i mitten på nästa vecka så skall fråga henne om hon kan ta lite prover för att iaf utesluta havandeskapsförgiftning. Ska nog förresten ringa på måndag för säkerhets skull... Jag köpte stödstrumpor för cirkus 2 veckor sen, men idioten till butiksbiträde mätte fel, så de är alldeles för stora och gör därför ingen nytta.

Bebben sparkar på men jag tror att hon fortfarande ligger i säte eftersom sparkarna känns så långt ned i magen... Hennes favoritsida verkar vara höger, eftersom hon alltid ligger där. Haha ser lite underligt ut utifrån, magen brukar oftast vara vinklad åt höger. Vänster sida är liten och höger sida är stooor... :)

Idag ska min familj ut till Lars familj i Sotter för att fortsätta julfirandet där. Jag och Lars åker också med naturligtvis... Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0