Namn

Vi har seriöst börjat fundera på olika namn på barnet nu.

Om det blir en flicka kommer hon heta Molly. Det står högst upp på listan. Vi funderar också på Linnéa, Mika, Mini eller Alice. Molly tycker jag klingar sötast. Vad tycker ni??

Om det blir en liten mini Lars funderade vi lite på Lars Junior. Skämt åsido! Haha! Det vore lite larvigt.

Seriöst funderar vi på Kevin, Leo, Morris, Nils, Ville, William. Vi vet inte vilket av dessa vi tycker mest om men det blir nog ngt av dem om vi inte hittar på annat! Vi vill inte att det ska vara alltför vanligt.

Vad tycker ni?

Har ni några andra fina namnalternativ???

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag tycker att flickan antingen ska heta Mini eller Molly!



Om det blir pojke tycker jag absolut Ville!!! <3



Kraaaam <3 Just det, kommer lägga upp mina söta cup cakes sedan! :D

2009-07-26 @ 17:54:18
URL: http://isabellehed.blogg.se/
Postat av: Mamsi

Hej på er!

Tack för hjälpen idag :)

Molly är jättegulligt, Linnéa är också fint!

Pojknamnen måste vi fundera över :D

Puss och kram Mamma!

2009-07-26 @ 18:04:40
Postat av: Pappa

Hej!

Tjejnamn: Molly.

Killnamn: William



Kram

2009-07-26 @ 18:10:03
Postat av: Isabelle

Hihi har ångrat mig lite efter mamma och pappas åsikter!

Tjej: Molly

Pojke: William (Då kan han kallas för Wille) =D



PUSS

2009-07-26 @ 18:11:08
Postat av: Majsan

Tack själva för idag!! :) Och för den goda maten!!!



Tycker också om William, men det är lite för vanligt kanske...



Puss!

2009-07-26 @ 19:21:46
Postat av: Isabelle

Ja, jag gjorde dem helt själva, medans mamma och pappa var ute :)



Nej, William är inte så vanligt som du tror Michelle d´jon :D hahahahahaha XD (Eller kanske, jag tycker det är finast <3 ) :D och vi andra =D



Men det är ju ert (choice) kraaaam <3

2009-07-26 @ 19:32:31
URL: http://isabellehed.blogg.se/
Postat av: issa

alla namn är fina<3

2009-07-26 @ 19:33:54
Postat av: Maja

Hej....

och ett stort grattis till er, vá kul för er att få tillökning, hoppas själv på att det ska hända nått för oss snart. Angående namn om jag får lägga mig i lite;) så tycker jag Linnéa och Alice är mycket fina namn. Inte för att vara taskig men låter inte Molly lite som en hund:) eller är det kanske bara jag som tycker det för att min kompis hund heter så. Förlåt, har jag sagt nått dumt nu? men det är ju ni som bestämmer i slutändan det är ju ganska gulligt namn i allafall. Vad gäller pojknamnen så gillar jag alla utom Morris, det är lite för mycket kattnamn över det tycker jag.

William och Ville är ganska lika, Ville är lite smeknamn för William kanske men jättefina namn, bäst tycker jag nog om Nils. Huvudsaken är att ni blir nöjda med namnet ni väljer. Ha det så bra. Kram

2009-07-27 @ 20:22:30
URL: http://amhd.bloggagratis.se
Postat av: Isabelle

Vi får hoppas, vi får hoppas :D

Puss puss puss puss<3

2009-07-27 @ 20:36:21
URL: http://isabellehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0