Pregnancy is probably the most glorious phenomenon that can ever happen

Oh yes! Rubriken är precis så som graviditeten upplevs!

Jag älskar känslan!

Saknar vår lilla bebbe i våra liv!

Idag har min underbara syrra hjälpt mig med min header till min blogg. Ni kan besöka hennes spännande blogg på isabellehed.blogg.se

Vi ska förresten på Britney Spears konserten på tisdag och vi ska stå "In the Zone". Lite orolig att jag skall få en arm eller ett slag mot magen faktiskt. Vi bokade biljetterna innan vi hade ngn kännedom om graviditeten...

Tröttheten eskalerar.............

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åhhhh, saknar britney! :D

Tycker det är världens finaste rubrik ^^

2009-07-08 @ 22:38:35
URL: http://isabellehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0