Hicka?

Är det detta som kallas hicka?! Otroligt mysigt. Små buffar inifrån som kommer med jämna mellanrum. Myyyys!! Lars fick sig några rejäla kickar i ansiktet igår när han låg med örat mot magen... Haha det var ganska kul, man såg hur hela magen bara lyfte sig.

Sedan jag blev sjukskriven för en vecka sedan känner jag mig så mycket lugnare. Sammandragningarna har avtagit, och jag känner av sparkarna mer. Det är positivt och det får mig lugn. Bäckenet gör ont, men inte lika ont som när jag jobbade. Fast det där går ju upp och ner. Det är helt enkelt så att jag inte ska jobba nu. Barnet är viktigast! Men jag får inte bli en latfis nu när jag är hemma. Det är ju lätt så att man ligger och drar sig i sängen några timmar extra. Visserligen blir man relativt utvilad, men kanske simning vore på sin plats? Det är väl också ganska bra för bäckenet?

I eftermiddag ska jag träffa läkaren... Det blir spännande att se vad han har att säga. Jag är förbannat trött och har hjärtklappning ganska ofta. Vanligt? Bara att fråga honom! Sen måste jag ta upp det här med min vikt också... Förra veckan när jag ställde mig på vågen vägde jag 71 kg ungefär. Igår när jag ställde mig på vågen vägde jag 69,6 kg. Konstigt. Det känns som jag hade gått upp i vikt, men icke. Min startvikt var runt 59 kg, så det innebär att jag nu gått upp 10,6 kg ungefär... Men det är konstigt att jag gått ned. Kan det vara så att mina numera regelbundna måltider och den minskade stressen gör att ämnesomsättningen funkar bättre. Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0