Kanske en Crescent Diva?

Jag blir crazy i denna barnvagnsdjungel! Nu har jag ändrat mig igen. Har blivit totalt förälskad i Crescent Diva. Priset är så mycket mer humant än priset för Bugaboon. Det känns verkligen sjukt att lägga drygt 15 000 kr på en vagn, som barnet inte kommer använda i mer än säkert ett år. Crescent Divan kostar 6500 kr och verkar vara minst lika bra som Bugaboon. Det som är dåligt är väl att man inte kan byta till vinterhjul i fram, men hjulen kanske är så pass bra ändå? Visst är den snygg!!!! Ser nästan likadan ut som Buggan...




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Håller med dig, den här är verkligen fin.

Hjulen brukar man inte ha tid att byta ändå, så det är inget ni kommer att sakna.

Puss och kram

Mamma

2009-11-12 @ 08:31:18
Postat av: MAJSAN

Hej mamma,

Ja jag tror vagnen e jättebra!! :)

Den är billigare än Bugaboon men ser nästan exakt likadan ut... Vi hörs puss puss älskar dig!

2009-11-12 @ 10:08:26
URL: http://gravidamajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0