Minskade fosterrörelser...

Idag var jag nojig eftersom jag inte känt bebben röra på sig hela morgonen... Jag funderade naturligtvis på det värsta men åkte till barnmorskan i hopp om att ngn kunde göra en undersökning. Kom dit strax efter kl 13 och fick direkt komma in. Tacka vet jag barnmorskor som verkligen tar sig tid. Vi lyssnade på hjärtat och hjärtljuden lät jättefina, hennes HF var 142-160 slag/min. Strax därefter kände jag några kickar vilket var skönt :) Och nu har det kommit igång ordentligt. Berättade också för henne om min molande värk i magen och barnmorskan sa at det kan bero på att jag belastar för mycket, och behöver vila. Men hallå, jag vilar ju hur mycket som helst...

Var förbi Babyland idag och köpte en bärsele Baby Björn Active. De har erbjudande just nu så vi slog till. Den är i svart färg och superfin...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0