Nackspärr + Foglossning = Ingen bra kombination.

Vaknade imorse med jordens nackspärr. Har faktiskt aldrig haft nackspärr tidigare. Det här är ju såå grymt. Jag vaknade och kunde inte räcka mig efter min ringande väckarklocka eftersom varenda huvud/nackrörelse bara värkte såå! Fick svininfluensavaccinet i vä armen igår och vaknade med nackspärr och smärta mest vid nackrörelser åt vänster. Så jag funderar på om det kan vara en biverkning av vaccinet?! Talade med min läkare idag, som sa att svininfluensasprutan ju kan ge influensaliknande symtom/biverkningar och nackspärr är tydligen ett vanligt sånt symtom.

Nu ligger jag här i sängen och känner att ögonen snart faller ihop. Dagen har varit så hemskt hektisk. Varför måste alla akuta grejer hända på en och samma gång?! Jag har/hade tokont i nacken, galet ont i bäckenet och så massa grejer som skulle fixas AKUT på jobbet. Näää, det här var ingen bra dag. Jag till och med ringde min man och grät av den hemska smärtan och massa annat.

Vi får se hur länge jag klarar av att arbeta... Just nu känner jag att det varken är bra för mig eller trollungen med tanke på rygg/nackbesvären osv.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej usch det där låter verkligen inge bra! Dra ner på jobbet säger jag!



Jag har haft fruktansvärt ont i ryggen hela natten och i morse kom jag inte upp ur sängen. Andreas fick hämta vetekudden så jag blev lite varm och mjuk och kunde ta mig upp. Fy fan!



Vi ska kolla på barnvagn idag :) En ettår gammal från blocket. Få se om den känns fräsch.



Kram

2009-11-04 @ 13:39:29
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0