Vecka 28 + 0

Idag har det gått 28 veckor... Jag känner mig så lugn och harmonisk idag! Så skönt att slippa alla måsten. Ryggen är stel, bäckenet är ömt, men nacken mår bättre. Är idag otroligt nöjd. Fått brev från FK där det framgår att de beviljat mig havandeskapspenning 2 månader innan beräknad förlossning. Alltså mellan 29:e november till 17:e januari... Jag skickade in mina papper i torsdags förra veckan och fick svaret idag. Det har gått väldigt snabbt och det är jag så tacksam för. Det blir nu alltså sjukskrivning fram tills HP börjar... Jag hade ett samtal med min chef idag som var så förstående, och det känns också som en lättnad.


Kommentarer
Postat av: Izzie

GOOOO MISHA! YOU'RE THE BEST !! love u

2009-11-10 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0