Foglossning på G.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Så känner jag nu, panik panik panik! Igår kväll kom jag knappt ur sängen. Det var som en låsning längst ned i ryggslutet som gjorde att jag absolut inte kunde röra mig någonstans.

Idag på jobbet så hade jag en hemsk smärta i ryggslutet med utstrålning i ena benet, när jag förflyttade mig... När jag sitter ned är det ok men så fort jag rör mig gör det skitont. Hoppas att detta ger med sig. Har hört om vänner med en så pass svår foglossning/bäckenuppluckring att de måste gå med kryckor. Det vill inte jag... :/

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch då gumman, va jobbigt!

Jag har hittills bara haft väldigt milda sådana och jag hoppas jag slipper dom.



Alldeles nyss kände Andreas lillen kicka :)

2009-10-06 @ 19:21:00
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej älskling!

Stackars dig, jag hade jättejobbigt med Isabelle, kunde nästan inte gå överhuvudtaget, jag hade ju bäckenuppluckring. Fast de trodde det berodde på att jag var lite "äldre". Ingen ungdom som du :)

Puss från mamma

2009-10-06 @ 19:35:38
Postat av: Sara

Hej gumman!

Jo jag har också hört att det kan finnas bakterier i mögelost. (såsom Brie) men det gäller endast ostar som är opastöriserade. De allra flesta ostar i sverige är pastöriserade, men om man åker till Frankrike ska man definitivt hålla sig borta från deras ostar. Kolla på affären om osten är pastöriserad för då är det okej.



Jag gillar inte mögelost mer än i maten. Den va till Erika.. haha! Jag åt färskost :)



Tack för att du tänker på mgi!



Kram

2009-10-08 @ 18:12:05
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0