Helgen + Bilder på magen

Äntligen känner jag mig nästan helt frisk!! Sååå skönt!! Jag har fortfarande rethosta och så är jag ju så förbaskat trött, men annars mår jag prima!

Igår var vi på Underbara Barn på Stockholmsmässan. Det var supersvårt att hitta parkering, vi snurrade runt i säkert en timme innan vi hittade en p-plats... Tyvärr tyckte inte jag att barnmässan gav det som man hade velat. Hade gärna velat se fler barnvagnsutställningar. Vi kollade på Kronan, som vi starkt funderar på att köpa. Problemet med den är att hjulen är stora och den är svår att svänga. Undrar om man kanske skall köpa en Brio Sing ändå som har mindre svängbara hjul i fram? Frågan är hur praktisk den blir här hemma... När vi var klara på mässan och skulle gå till bilen regnade det som tusan, så vi passade på att springa till bilen som stod några km bort. Och efter det fick jag superont i ryggen. Foglossning på G? Hoppas inte!!!

Väl inne på mässan pågick även villa och inredningsmässa. Vi spenderade nog mest tid där. Ska eventuellt byta fönster i hela vår kåk snart, så vi passade på att kolla olika prisförslag...

Sedan iförrgår har jag haft lite besvär med kisseriet, det tränger på ordentligt. Måste springa o kissa konstant, men tydligen är det ganska vanligt just vid den här tidpunkten i graviditeten...

Här kommer några bilder på mig o magen. Har nog lagt på mig en del i ansiktet också. Haha. Har hittills gått upp cirka 7,5 kg.

Magen i vecka 23+3

Magen i vecka 23+2


Magen i vecka 23+2


Ansiktet :) i vecka 23+3

Vecka 23+2


Ikväll blir det mys hos mina föräldrar o lillasyster... Det var så längesen vi sågs på grund av alla våra förkylningar, saknar de massa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Du är så vacker, gumman.

7,5 kg är ingenting det märks inte alls, bara magen som har blivit "lite stor".

Vi ses i eftermiddag.

Puss och kram

2009-10-04 @ 14:07:43
Postat av: Sara

Åh va härligt med lite bilder! Du ser jättefin ut, värsta söta kulan :)

Jag längtar till min blir större.



Kram

2009-10-04 @ 19:45:05
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Izzie

det var jättekul att ni kom! :D gud den va jättestor, kul att jag kiklade den också!

2009-10-04 @ 21:26:00
Postat av: Maja

Åhh vad fin du är, magen har verkligen växt på dig och "boobisarna" :) hihi, skoja bara, du är jättevacker Michelle. Kram Maja

2009-10-05 @ 23:18:12
URL: http://amhd.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0