Känslig...

Just nu är jag gråtande medan jag skriver det här inlägget. Min känsliga sida kommer mer och mer fram ju längre in i graviditeten jag går. Det finns en sjuk jävla pedofil som går under namnet Alex som härjar, som man tydligen inte har fått fast ännu. Han  skriver sina snuskiga tankar o fantastierna han har om barn... Jag ville inte läsa men när jag hörde talas om hans blogg (genom ullna.blogg.se) var jag tvungen att se det med egna ögon, jag kan inte förstå hur dessa vidriga människor får finnas utanför "fängelset". Han arbetar på en förskola och skriver sina sjuka fantasier om barnen... Det är helt sjukt!!!!! Hur kan såna människor få existera, finnas till och andas vår luft! Jag ryser, jag känner äckel, avskum och jag blir så fasligt arg varför man inte kan få fast dessa idioter. Stackars föräldrar som har sina barn på förskolan!! Hoppas de får fast denna Alex och hoppas för guds skulle att alla dessa vidriga typer försvinner från vår jord...

Jag känner mig fylld av en enorm "avsky-känsla".

På denna äckliga sida kan ni läsa mer, och skriv gärna nån bra kommentar, allt för att han ska känna sig äcklig...

alex.pedofil.se

Nu tycker jag att vi alla skriver en massa hatbrev till människan...

/// Majsan, snart mamma


Kommentarer
Postat av: Izzie

FY FAN JÄVLA ÄCKELGUBBE!!!!!

2009-10-09 @ 18:43:48
Postat av: Maja

Hej Michelle!

Jag kan inte heller förstå varför sånna äckliga människor ska finnas på våran jord, dem är vidriga. Jag kan inte gå in på den sidan och läsa för jag blir så förbannad och ledsen när jag både läser och ser sånt hemskt. Jag kan inte heller förstå.

2009-10-10 @ 15:02:27
URL: http://amhd.bloggagratis.se
Postat av: Elvira

Hej!

Ja usch det är så sjukt vidrigt och hemskt!! Hoppas dom får fast den jäveln!



lycka till med bebisen! :)

//Elvira



2009-10-11 @ 17:12:35
URL: http://elvirajonsson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Nu var det ett tag sedan du skrev.

Hur är läget?



Kram

2009-10-16 @ 13:32:16
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0