Kittlas...

Kvällen har varit underbart mysig! :) Vi var hemma hos mina föräldrar och min syster. Farmor kom också som tyckte att magen hade vuxit en massa sedan sist! Maten var supergod, det blev persiskt som är en favorit!! Sedan gottade vi oss i kanelbullar... Supergott!

Syrran Isabelle klämde o kände på magen o kittlade lillsnuttan så att hon sparkade rejält!!! Det var så hårt att jag nästan blev lite rädd... Hon kittlade en gång till så att pluttan sparkade! Haha tydligen en kittlig gullunge där inne... Åh det var så mysigt!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh va mysigt!

Jag försöker och försöker men Andreas kan verkligen inte känna de små sparkarna ännu. Det är väl bara jag som känner dom..

Men det kommer.



Hoppas du får en bra måndag! Fortfarande sjukskirven?



Kram

2009-10-05 @ 07:59:49
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-05 @ 18:23:31
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0