SMÄRTA

Det var en hektisk dag på jobbet med mycket spring fram och tillbaka... På jobbet kände jag inte direkt av smärtan i ryggen men när jag kom hem; ojojoj! :( Under hela min graviditet har jag nog aldrig haft så ont som jag haft ikväll. Efter middagen la jag mig i sängen för att vila och kom inte upp. Kunde inte vända mig för smärtan var outhärdlig och spred sig som en löpeld genom hela ryggslutet och ned i bägge benen. Går inte riktigt att beskriva. Ringde min man som är på jobbet och grät av bara ren smärta... Till slut, efter en timmes kämpande i sängen, kom jag upp på benen. Men när jag går är det som att smärtan från ryggslutet sprider sig ned i benen, därför är varje steg väldigt smärtsamt. Jag hoppas inte det här fortsätter... Hur ska jag då klara av att jobba? Jag vill inte ha sådana här kvällar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen usch och fy!



Du borde söka sjukpenning. Inte kan du jobba med ett sådant slitigt jobb när du är gravid. Allt du behöver göra är att bevisa att det är tunga lyft och annat du inte bör göra när du är gravid. Om det är för jobbigt att joba på förskola borde det ju absolut vara för jobbigt att jobba med gamlingar. Har du försökt? Det är ju inte bra om du stressar och mår dåligt då kan det slita på bebisen också. Du måste ta hand om dig vännen!



Den här veckan är tuff för mig med så nästa vecka låter mycket bättre. Jag kan alla dagar utom onsdag så välj du!



Kram

2009-10-26 @ 21:50:55
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0