Vecka 26 + 1

Igår hade 26 veckor gått och jag är nu inne i 27:e veckan. Det känns helt fantastiskt. Tiden går så fort. Väger nu närmare 70 kg och har alltså gått upp ungefär 10 kg från start. Har blivit fasligt sugen på Pucko, alltså chokladdrycken. Häromdagen i bilen blev jag så sugen att jag bad Lassemannen stanna på närmaste mack. Cravings? Måste nog köpa ett par Pucko o ställa in i kylen. Stilla suget liksom!

Häromdagen träffade jag en supergullig vän som jag inte har träffat på 10 år. Hon är också gravid och skall föda en månad innan mig. Det blir många barnvagnsdejter med andra ord. Pricken över i:t är att vi båda väntar töser! :) Vi käkade på Vapiano på Sturegatan. Måste vara en av Stockholms bästa restauranger. Bästa italienska maten du kan tänka dig! Het rekommendation för er som aldrig besökt stället.

Häromdagen tog min syrra en massa bilder på magen med sin schyssta kamera. En toppenfotograf. Lägger upp några bilder så småningom...

Kommentarer
Postat av: izzie

ÅHHH VAD KUL ATT NI TRÄFFADES :D puss puss

2009-10-25 @ 12:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0