Älvsjömässan 2-4 Oktober

Vilken barnvagnsdjungel! Funderar du också på vilken barnvagn du ska köpa?

Om jag är frisk till nästa helg tänkte jag och min man ta oss till Älvsjömässan där en barnmässa pågår. Då kommer olika fabrikat att ställa ut barnvagnar för provkörning, visa upp bärsjalar osv. Apropå barnagn funderar vi på att köpa en Kronan duovagn, som jag hört så mkt gott om! De verkar ganska bra när man bor så här ute i "stan på landet". Vår uppfart e ganska grusig och något brant vilket gör att det blir väldigt svårt med en Bugaboo Cityvagn som annars är hur fräsch som helst.

Kronan duovagnen får man för ett bra pris i relation till andra vagnar. Det har tydligen vunnit massa tester osv.

Men jag har aldrig provkört den själv och då blir det ett perfekt tillfälle på mässan. Finns det någon som har ngn erfarenhet av barnvagnar? Brio Sing, hur är den? Kronan?

Kolla in mässan här för lite närmare information:

http://www.underbarabarn.se/forbesokare.asp

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh det kanske vore nåt..



Vi har inte en gett oss in i djungeln. Jag vet bara att jag vill ha en kombivagn med hårdlift. Vändningsbart handtag så att vagnen kan vara åt båda hållen på ett lätt sätt. Sen är det ett måste när man bor på landet att den har stora rejäla däck och lite stötdämpning.



Så långt har jag kommit.



Kram

2009-09-24 @ 22:04:04
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0