Årets jävligaste förkylning

Inte på bättringsvägen direkt! Vaknar med superont i halsen, snortäppt i näsan och jordens hosta. FY FAAN! Vad är det här för förkylning? Är mäkta förbannad att man inte tog något näs eller halsprov när jag var på vårdcentralen sist, i tisdags. Mår mycket sämre. Tror inte jag kommer vara frisk till på måndag, inte som jag låter nu. Krax krax. Rösten är helt skruvad och viruset har satt sig på stämbanden nu. Känner inte igen min egen röst. Tinnitusen är enorm, täppt i örongångarna också. Helvete.
Stackars bebis, som får stå ut med min jobbiga hosta.

Kommentarer
Postat av: Andrea.

Vad jobbigt att det inte blir bättre. Vi saknar dig på jobbet! kram kram!

2009-09-24 @ 12:55:00
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch va jobbigt för dig att du inte blir bättre.



Krya på dig och drick mycket grönt thé med honung.. det är bra för halsen och stämbanden.



Kram

2009-09-24 @ 14:22:19
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då är vi två om det :(

haha, aja vila nu pusspuss!

2009-09-24 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0