Öm i magen...

Blödningen har avstannat. Men jag är öm i magen och det spänner lite konstigt. Har försökt få tag i min barnmorska men det är ju inte det lättaste. Jag ringde till MVC och knappade in mitt telefonnummer och då sa en telefonröst att de ringer imorgon bitti. Vad är det för stil? Märkligt! Jag lämnade iaf ett meddelande istället och hoppas på att Gunilla kan ringa upp mig då jag får fråga om blödningen och varför jag är öm! Jag är mäkta orolig faktiskt.

Jag har hostat som en tok inatt, ligger o rosslar och rasslar... Och det gör ju också att man får ruggigt ont i magen!

Eftersom barnmorskan inte kunde skriva ut moderskapsintyget i torsdags vid barnmorskebesöket skulle jag hämta det i fredags vilket jag glömde. Ska hämta det idag om jag orkar... och skicka in det till försäkringskassan... Och då kan jag ju samtidigt fråga om de kan ge mig en akuttid så jag får berätta vad som har hänt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan ju alltid ringa till gynakuten på danderyd om du är orolig och inte vill vänta till imorgon.



Jag har också ont i magen, men tror det är typ träningsvärk efter allt hostande.



Ta hand om dig och magen.



Kram

2009-09-21 @ 13:56:57
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0