Söta namn, men vilket ska vi välja?

Hade en helg fylld av snor, hosta, trött- och muskelvärk... Igår var vi hos svärmor som hade fyllt 60 tidigare i veckan. Kände hela tiden en glans i ögonen och en trötthet, som inte var av dess like. Sjukskrev mig även imorgon, tisdag, då jag inte känner mig helt frisk. Jag är definitivt på bättringsvägen, men inte frisk än. Hostar och är riktigt trött. Känns som jag sprungit ett maratonlopp... Åter på jobbet på onsdag. 

Igår pratade vi om namnet på bebben... Ganska lusigt vad många har åsikter om Donna, som jag tycker är riktigt snyggt!! :) Grannen som fick barn häromdagen hade, liksom vi, tankar att döpa ungen till Molly om det blev en tjej. Turligt nog blev det en liten pojke som de döpte till Jesper. Det betyder att Molly är fritt fram för oss nu. Det står mellan Molly och Donna.

Och vilket ska vi välja???!

Sååå svårt!

Kommentarer
Postat av: Andrea.

Spara dom två namnen och så tittar ni vad hon ser ut som att heta när hon kommer. :).

2009-09-28 @ 10:35:06
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Izzie

Jag tycker båda är så fina! ;)

2009-09-28 @ 11:10:28
Postat av: Mamsi

Jag lutar mer åt Molly , men det vet ni säkert!

Puss puss älskar er!

2009-09-28 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0