ALLA HJÄRTANS DAG

Igår hade vi gäster. Lars barndomsvänner från Uppsala, det var supertrevligt. De har en liten son Lukas som är tre år, så otroligt söt och så lite busig förstås :) Malin är sjukgymnast och visade mig hur man gör den där magknipsmassagen på rätt sätt; att man ska ta i ordentligt och det kom en hel del fis och Molly var nöjd hela kvällen. Har gjort den där massagen massor av gånger idag! Idag är det alla hjärtans dag!!! Mollys första alla hjärtans dag! Egentligen var det meningen att jag och Lars skulle på restaurang och bio ikväll och lämna lilla Molly till mina föräldrar och syster, men eftersom min mamma blivit förkyld blev det ändrade planer. Jag ska laga nåt gott åt min älskling ikväll, och så kanske vi hyr film... Mollys morföräldrar och moster hade längtat hela veckan efter denna söndag då de skulle få massa timmar med henne ensam, men det blir en annan dag istället - Krya på dig mamma!!! Pappa och Isabelle kom förbi med alla hjärtans dag presenter till oss tre som de alla hade köpt. Det var så fina saker till oss och MASSOR av gullegrejer till Molly. Rena rama lilla julafton! :) Hon fick sparkdräkter, skor, mössa och massa massa annat... Hon blir så bortskämd vår lilla tjej!!!! Så älskad... Om ni läser detta, mamma, pappa och Isabelle vill vi tacka så jättemycket för alla saker. Inte hade ni behövt det... Men jag vet hur det är - När man står där i butiken är det svårt att undvika att köpa de söta sakerna man ser. ÄLSKAR ER! Ni är världens bästa! Har lärt mig använda den fantastiska bärsjalen. Testade den idag för första gången. Fick äntligen möjlighet att läsa igenom instruktionsboken på hur man sätter på den. Helt enkelt är det inte... Men Molly var otroligt bekväm i den. Hon sov och jag hade händerna fria och kunde göra saker. Annat mot om man har henne i famnen eller mot axeln hela dagarna. Mycket bekvämt! Och skönt för henne som får lyssna på mammas hjärta, som i magen. Här kommer några fina bilder. Molly fick bland annat den söta mössan och de söta skorna från mamma, pappa och Isabelle. Hon fick även haklappen... De andra sakerna visas en annan gång... TACK TACK TACK, än en gång tack mina fina!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på er!

Hoppas ni har sovit gott?

Det var så skoj att handla åt er. Rekommenderar verkligen Sollentuna Centrum och Kista Centrum.

Täby centrum är ingenting jämfört med de.

Älskar dig mycket, gumman!

Puss och kram från mig

2010-02-15 @ 09:25:38
Postat av: mamma

Gulliga, gulliga, Molly!

skickar massor av pussar

2010-02-15 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0