Mollys läkarbesök på BVC.

Idag var vi med Molly på BVC. 2 månaders kontroll hos tant dr. Molly fyllde visserligen 6 veckor igår, men kontrollen skulle göras nu ändå. Allting var superbra och Molly låg där så söt och snäll. Några skrik kom, men jag skulle också skrika om någon skulle sära på och dra mina ben åt alla håll. Varken jag eller Lars vann angående gissningen om hennes vikt. Hon vägde 3760 gram (jag var NÄRMAST) och mätte 52,5 cm lång vid kontrollen hos barnsköterskan häromdagen. Jag hatar detta väder. Även fast det är sol vilket är skönt förstås, är plogbilarna usla på att ploga vägarna. Att ta sig fram i denna snö är ganska jobbigt. Men idag tänkte vi bege oss ut ändå och försöka få oss lite frisk luft!! Igår var en mäklare här för omvärdering av vårt hus och som det verkar har husets värde ökat massor på de fjuttiga 7 månaderna vi har bott här. Det känns superbra. Men man ska inte ropa hej. Vi ska få det på papper först... Ni anar inte vad jag längtar efter den kommande renoveringen av kök och vardagsrum! Just nu ser vardagsrummet ut som "hej kom och hjälp mig". Bjuder på några söta bilder på Molly! Är hon inte underbar vår lilla tjej.... Underbarast.


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Hon är den sötaste, sötaste, sötaste lilla bebis jag någonsin har sett. Fast Isabelle och du var otroligt söta också och pappa Lars är ju också en snygging förstås. Klart att Molly blir vackrare än vackrast.

Puss på er alla

2010-02-24 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0