Skrik skrik skrik

Usch, denna kväll har varit dålig... Strax efter kl sju började Molly skrika hysteriskt och desperat. Mat ville hon inte ha, bajsa hade hon gjort, blöjan var bytt så det enda som man kunde tänka att hennes skrik berodde på var magknip eller kramper i magen. Stackars liten. Skrek skrek skrek utan stopp. Ingenting hjälpte. Jag var ensam ikväll och helt desperat ringde jag min mamma eftersom Lars var på fotboll. Jag grinade och bad om hjälp. Strax efter samtalet kom det massor av fis, och hon lugnade ned sig något för att två minuter senare fortsätta skrika hysteriskt. Jag försökte med allt!!!! Mamma och syrran kom, och strax innan de knackade på dörren kom en ordentlig prutt. Mamma tog henne till sin famn och hon blev lugn. Helt fantastiskt. Efter en och en halv timmes skrik blev hon lugn... Tack mamma och syster för er hjälp!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

Det är bra att du ringer. Var inte rädd för att göra det. Vi kan komma på en gång, det vet du.

Stackars Molly hon hade säkert ont i magen. Det synes att hon hade magknip.

Puss henne från mig. Ta hand om Lars också, stackare, farligt att spela fotboll :).

Massor av kramar till dig världens bästa mamma

2010-02-11 @ 23:08:20
Postat av: sonia

tack för samtalet! :) hitta den här skall köpa den så man förstår de små liven bättre sägs vara grym har läst på lite olika bloggar. kom ihåg att det inte var eltandborsten du skulle annvända utan rörelsen ;) haha puss på er

här är länken:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9146210571

2010-02-12 @ 14:27:34
Postat av: issa

hihi det var kul o komma o se er! :D

2010-02-13 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0