Spännande dag...

Idag blir en spännande dag eftersom Molly ska till sin mormor, morfar och moster själv för första gången. Hon kommer få det supermys! Sedan slutet på graviditeten och sedan Molly föddes så har man inte direkt unnat sig själv saker... Det är lätt att man prioriterar bort sig själv och bara tänker på lilla hjärtat. Men idag ska jag färga håret för första gången på massor av månader. Lyxa till vardagen lite!! Molly sover på sin egna madrass i sängen mellan oss. Tidigt imorse vaknade jag av att Molly hade rullat ner från sin madrass och låg på mage tätt intill mig. USCH vad läskigt det var när hon låg med ansiktet mot madrassen så där... Tur att man är lättväckt! Inatt tror jag blir den första gången som Molly ska få ligga i sin egna säng/korg för sin egen säkerhets skull. Sista dagarna har hon blivit extremt rörlig, sprattlar som en fisk med benen... så det är nog det enda rätta. Kommer grina när jag inte har henne bredvid mig... Snacka om att man blivit mer tidseffektiv sedan man fick barn. Allt som tidigare tagit längre tid går idag på några minuter, typ hänga tvätt. Måste ju hinna med saker medan hon sover... Dags att göra mig i ordning lite nu när hon sussar här så sött.

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad kul det ska bli. Ska pussa massor.

puss från

mamma

2010-02-05 @ 13:34:16
Postat av: Isabelle

Japp, det blev skiiitkul! :D

2010-02-05 @ 20:16:31
URL: http://iceys.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Hej på er

Det var så skoj och mysigt att ta hand om dig lilla Molly. Du är världens bästa barnbarn och du har världens bästa mamma och pappa.

Det går inte att beskriva vilken underbar moster du har.

Puss och kram

2010-02-08 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0