Förvärkar?

Det var ingen fara med Lars. Han hade krockat men varken han eller den andre föraren tog skada. Skönt! Det är det viktigaste! Jag blev så himlans orolig...

Igår kväll när vi var hos mina föräldrar fick jag som mensliknande värkar. Mamma trodde på förvärkar... Och idag har det fortsatt. Inte som vanliga sammandragningar, utan mer smärtsamma mensvärkar som har kommit och gått. Hmm börjar det komma igång redan! Jag misstänker att vi får bebis i mitten på januari men Lars tror i början på februari. Vi får se... :)

ÅHHHH DET HÄR ÄR SÅ SPÄNNANDE! På dagarna pratar vi om barnuppfostran och på kvällarna myser vi. Lars är ledig en hel vecka till och det är underbart att ha tid tillsammans. Sovrummen är nu i princip helt klara, och stressen har lagt sig. Lars pussar på magen (I LOVE IT) och vi pratar med bebben ofta, med hopp att hon hör allt vad vi säger!

Idag kom föräldrarna och syster förbi med en jättesöt body till bebben som kommer passa helt perfekt. Den var så söt. Lars är på fotbollscup och jag ska strax börja med god middag. Har städat, det känns rent och fint hemma. Blir en mysig kväll framför TV:n och kanske lite Wallander...


Kommentarer
Postat av: Issa

Gud vad gulligt ni är så söööta <3 :D

2010-01-05 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0