Lycka!

Ibland undrar jag om det är på grund av lyckorus som jag inte känner av operationssåret och smärtor däri efter operationen... Kanske, kanske inte... Lite lätt mens-molvärk känns då och då av, men inte mer än så. Går som på moln och jag kan liksom inte sluta stirra på vår lilla ängel. Hon är så söt. De första två nätterna efter Mollys födsel var lite svåra på så sätt att man själv inte vågade somna p.g.a. rädsla att det skulle hända henne något. Tänkte på plötslig spädbarnsdöd och allt sånt där. Men de senaste nätterna har funkat bra. Hon sover tre timmar, vaknar, vi byter blöja, hon äter mat, hon sover tre timmar, vaknar, blöjbyte, äter mat och somnar om...
Det är dock inte helt lätt att njuta fullt ut när man har ont - Den förbaskade knölen i armhålan smärtar och det känns som att den blir större och större, och gör ondare och ondare. Tycker det är otroligt dåligt av farbror dr att säga att man skall härda ut när man har så ont... :( Hoppas innerligt att knölen blir mindre snart...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

Ja, jag tänker på dig. Stackar, det kan inte vara lätt. Jag tycker du ska ringa moster och fråga, hon kanske har något tips.

Puss älskar dig

2010-01-20 @ 08:27:37
Postat av: Sofia

Har du inte mjölkstockning? Jag hade en knöl nästan i armhålan & blev dålig. Fick massera jätte hårt i duschen tills den försvann.

Jätte kul att läsa din blogg...har precis som du upplevt lyckan i att få en liten..men tiden går rasande fort..nu är hon 8-månader..Så passa på att njuta och bara ta det lugnt. Mvh

2010-01-20 @ 10:10:26
URL: http://hagernasstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0