Molly sover...

Schhhhhhh Molly sover här på mitt bröst... Det är lugnare idag än vad det var igår. Igår gnällde hon rätt mycket. Det liksom skär i hjärtat när hon skriker och man inte vet vad det beror på... Ont i magen? Täppt i näsan? Tankarna snurrar... Lars har köpt magdroppar som jag faktiskt tror gör nytta, vi gav igår och idag. Idag ska vi inhandla en Näsfrida så hon blir av med sitt besvärliga snor...
Molly tycker om närhet. Hon älskar att vara i famnen, älskar att sova på bröstet och tycker faktiskt inte så mycket om sin egna säng. Vi har henne mellan oss på nätterna. Älskar att ligga nära henne, och märker att hon älskar det med...

Kommentarer
Postat av: Sonia

jag såg ditt mail och jag skulle säga att näsfridan sägs vara terror, pröva att droppa bröstmjölk i näsan det är tydligen mirakel mot det mesta.

2010-01-29 @ 17:07:19
Postat av: Sonia

kram på er glömde jag ju :)

2010-01-29 @ 17:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0